Platforma de socializare profesională LinkedIn va deveni mai puţin profesională, după ce va începe să ofere utilizatorilor săi acces la jocuri.
LinkedIn, platforma de socializare deţinută de Microsoft şi cunoscută pentru conectarea profesioniştilor din diverse domenii de activitate, va avea jocuri.
Informaţia a fost, iniţial, descoperită în codul platformei, iar ulterior a fost confirmată de reprezentanţii acesteia.
Planul LinkedIn este să ofere acces la puzzle-uri gen Wordle, care s-a bucurat de un succes enorm, motiv pentru care a fost cumpărat de New York Times.
Sperând la acelaşi nivel de viralizare în mediul online, LinkedIn va începe cu trei jocuri, numite Queens, Inference şi Crossclimb.
Scopul LinkedIn este simplu – creşterea timpului petrecut de utilizatori în cadrul platformei, chiar dacă asta înseamnă abaterea de la nişa fixată.
Aflată în căutarea a noi domenii prin care să crească implicarea utilizatorilor săi, nu este exclus ca LinkedIn să continue să adauge şi alte tipuri surprinzătoare de conţinut celor peste un miliard de utilizatori ai săi.