Poșta Română este o provocare, într-adevăr, este una dintre puținele companii care nu au mai fost sau nu au fost niciodată reformate profund de după 1990. Și în clipa în care ai o structură corporatistă care nu este ajustată nevoilor concurențiale, atunci din start ai o problemă, a declarat Valentin Ștefan, Director General Poșta Română, la conferința Income Magazine Corporate „Transport & Logistics – Next Level, conectăm lumea, dezvoltăm România.”
Dar vă spun cum vedem noi lucrurile la Poșta Română. În primul rând, credem că o companie de stat trebuie să fie, în primul rând, profitabilă. Deci cu toate deciziile dureroase uneori sau nepopulare, Poșta Română trebuie să fie o companie care să se autofinanteze și chiar să aibă un profit pentru a sprijini nevoile statului român, a mai spus oficialul Poștei Române.
În al doilea rând, o companie a statului român ar trebui să fie un partener strategic al statului român. Așa că și Poșta Română trebuie să-și identifice nișa și să facă o treabă bună acolo. Iar din fericire, noi întotdeauna am făcut asta și vom continua să facem acest lucru. Și nu în ultimul rând, trebuie să fie o companie vizionară, care să vadă nevoile societății, nevoile comerciale ale statului și în 5 ani, și în 10 ani, și în 20 de ani, a mai spus Valentin Ștefan.