Poate plicul să supraviețuiască în era digitală? De Ziua Internațională a Poștei Antena 3 CNN a organizat conferința națională România Inteligentă „Viitorul plicului în era digitală – Relevanța și importanța comunicării tradiționale într-o lume tehnologizată”, iar în cadrul conferinței Valentin Ștefan, directorul general al Poștei Române a vorbit despre provocările pe care le întâmpină compania și eforturile pe care le face pentru a rămâne relevantă într-o piață tot mai digitalizată.
„Atât timp cât e o economie liberă, trebuie să fim în competiție. Cred că începând de anul trecut am început să arătăm o altă față a companiei. Pe de altă parte avem obligația de a păstra acest mod tradițional de a comunica al oamenilor, pentru cei care încă nu îmbrățișează digitalizarea.
Există mai multe Românii, există cea modernă care a îmbrățișat trendurile globale și trăiește într-o eră digitală. Există și o altă Românie, tradițională. Am avut șansa de a interacționa cu fiecare român din lumea mai puțin modernă și am oferit șansa de a efectua tranzacții într-un mod mai puțin tradițional. Am avut cardul de energie care nu era format din bani fizici, factura la energie și un dispozitiv care scana și efectua plăți. Pentru sute de mii de români a fost prima operațiune comercială modernă din viața lor. Au fost asistați oamenii în acel proces, întrebarea se pune ce fac când nu are cine să îi asiste? Ce fac cu informările statului care nu sunt în alt format decât digital?
Casa de Pensii e partener și principalul client. Deciziile pe care le-am dus la începutul toamnei a fost un proiect major, pe care compania nu ar fi putut să-l facă acum câțiva ani. Nu am atins un moment optim, dar pute face și proiecte mai dificile. Împreună cu diferiți parteneri reușim să rezolvăm anumite probleme ale statului român„.