ING Bank România lansează Garmin Pay, o soluție de plată contactless destinată clienților persoane fizice și juridice ai băncii care utilizează ceasurile Garmin. Portofoliul de soluții de tip wallet oferite de bancă include deja Apple Pay și Google Pay.
„Garmin Pay este o completare firească a portofoliului nostru de soluții de plată, după ce în primele 9 luni ale anului aproximativ jumătate dintre tranzacțiile contactless ale clienților noștri persoane fizice au fost efectuate prin carduri înrolate în aplicații tip wallet. Dacă ne referim doar la clienții noștri activi persoane fizice eligibili pentru înrolarea cardului în wallet-uri (adică aprox.80% dintre clienții activi persoane fizice ai băncii), mai mult de jumătate au deja cel puțin un card ING înrolat într-o astfel de soluție de plată din portofoliul băncii. Iar 7% dintre cei cu un card înrolat într-un wallet au ales și ceasul inteligent ca metodă de plată. Vorbim așadar despre comportamente care exprimă foarte bine aplecarea către digital a clienților ING. De aceea, ne propunem să venim de fiecare dată cu produse și funcționalități relevante pentru preferințele digitale ale clienților noștri, cu impact pozitiv asupra experienței lor de lucru cu banca” – Alina Iacomi, Tribe Lead Digital, ING Bank România.
Activarea și beneficiile utilizării Garmin Pay
Pentru a înrola un card, utilizatorii care au un dispozitiv ce permite plățile prin Garmin Pay trebuie să urmeze câțiva pași simpli. După descărcarea pe telefonul mobil compatibil a aplicației Garmin Connect (disponibilă în Google Play și App Store), este necesară crearea unui cont de utilizator în această aplicație, selectarea ceasului compatibil și setarea unei parole din patru cifre.
Următorul pas este adăugarea în aplicația Garmin Connect a unui card eligibil emis de către ING Bank România pe numele utilizatorului, după care se urmează ultimele instrucțiuni necesare pentru finalizarea înrolării.
Cu Garmin Pay, clienții ING pot plăti în magazine, prin deschiderea aplicației wallet pe ceas și apropierea de POS. Pentru o siguranță sporită, parola va fi cerută fie o dată la 24 de ore, fie în momentul în care ceasul Garmin este pus din nou la mână.
În plus, Garmin Pay poate fi utilizat și pentru retrageri de numerar de la orice bancomat cu funcția contactless activată, prin apropierea de ATM a dispozitivului pe care este înrolat cardul. De această dată, clienților le va fi solicitată și introducerea codului PIN al cardului înrolat.
În cazul pierderii dispozitivului Garmin, opțiunea de plată poate fi dezactivată instant din Home’Bank, de unde clienții băncii au oricând acces la istoricul plăților și își pot modifica cu ușurință limitele de tranzacționare.
Lista cardurilor (inclusiv a celor virtuale, în cazul persoanelor fizice) care pot fi înrolate în Garmin Pay este disponibilă pe website-ul băncii.