Business

Cât contează, de fapt, digitalizarea? O companie din România și-a crescut afacerile cu peste 30%: „A fost un pariu câștigător”

Clinicile Trident au încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 20 de mil. de lei la nivel de grup, o creștere de 34% față de anul precedent. Creșterea s-a datorat, în bună măsură, deschiderii unui nou punct de lucru în zona de Nord a Capitalei – Clinica Trident Herăstrău. Pentru anul în curs, dr. Florin Lăzărescu, cofondatorul Clinicilor Trident, anunță noi investiții în extindere și digitalizare.

400.000 de euro investiți în doi ani în digitalizare

„Digitalizarea Clinicilor Trident a fost un pariu câștigător pe care l-am făcut foarte devreme, lucru care ne-a permis ulterior să creștem numărul punctelor de lucru, păstrând totodată la același nivel superior calitatea serviciilor noastre. În 2020, am fost prima clinică stomatologică din România care a dezvoltat o aplicație mobilă pentru pacienți. Prin intermediul Aplicației Trident, pacienții beneficiază de acces în timp real la programul medicilor, la planurile de tratament și la istoricul financiar.

Pe de altă parte, am investit în digitalizarea serviciilor prestate pentru a oferi pacienților servicii competitive cu cele din Vestul Europei. În cadrul Clinicilor Trident, specialiștii noștri lucrează cu amprente optice, cu frezarea computerizată a lucrărilor finale și chiar cu aplicarea ghidată a implanturilor dentare. Doar între 2020 și 2022, bugetul investițiilor în digitalizarea Clinicilor Trident s-a ridicat la 400.000 de euro,” afirmă dr. Florin Lăzărescu, cofondator al Clinicilor Trident.

Pentru anul în curs, Clinicile Trident pregătesc investiții în digitalizare în valoare de 300.000 de euro, atât bani europeni cât și fonduri proprii, pentru a achiziționa noi scanere și unități de frezare.
95% din piața stomatologică este privată

Potrivit cofondatorului Trident, clinicile și cabinetele de stomatologie din România reușesc să ofere servicii la aceeași calitate cu cele din Vestul Europei datorită competitivității crescute de pe piața locală, peste 95% din aceasta fiind privată.

„Într-o piață atât de competitivă, jucătorii trebuie să se remarce prin calitatea specialiștilor, prin aparatură de ultimă generație și design premium. Toți acești diferențiatori au nevoie de investiții mari, fie că vorbim de supraspecializarea angajaților, fie că vorbim de upgradarea constantă a aparaturii din clinici. Ca în orice economie de piață, competitivitatea generează dezvoltare accelerată și iată-ne ajunși astăzi, la nivel de țară, să oferim servicii stomatologice la aceeași calitate cu cele din Vestul Europei, motiv pentru care și turismul medical începe să câștige cotă de piață din ce în ce mai mare,” adaugă dr. Florin Lăzărescu.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cele mai recente știri

To Top