Actualitate

Campania de conducere defensivă „Viața e a ta” continuă

Campania Viața e a ta ajunge pe 1 și 2 aprilie la Shopping City Satu Mare, oferindu-le tinerilor șoferi cu vârste între 18 și 22 de ani, ocazia să participe la cursuri gratuite de conducere defensivă. Inițiativa urmărește creșterea nivelului de conștientizare privind siguranța rutieră și este susținută de David Popovici.

Potrivit celor mai recente date Eurostat, România se află în topul țărilor europene cu cele mai multe accidente rutiere grave. Conform statisticilor Poliției Române, doar în anul 2024 au fost raportate 4.235 de accidente soldate cu 3.247 de persoane grav rănite și 1.478 de decese. Printre principalele cauze se numără viteza excesivă și neacordarea priorității.

Prin proiectul Viața e a ta, Academia Titi Aur le oferă tinerilor acces la sesiuni teoretice și exerciții practice, prin care pot învăța cum să reacționeze corect în situațiile de risc. Participanții vor putea experimenta efectele vitezei prin simulatoare și vor primi sfaturi practice de la instructori acreditați.

Evenimentul va avea loc în decursul zilelor 1 și 2 aprilie, la nivelul 0, în parcarea centrului comercial, în intervalul 09:30 – 19:00 și se adresează tuturor tinerilor cu vârste între 18 și 22 de ani, posesori de permis de conducere. Înscrierile sunt gratuite și se pot face online pe: https://academiatitiaur.ro/viata-e-a-ta-2025/.

„Asocierea cu inițiativa Viața e a ta este firească, fiind o continuare a misiunii asumate de către NEPI Rockcastle de a contribui continuu la educarea tinerilor pe diferite teme actuale. De-a lungul timpului, ne-am asociat cu numeroase campanii de conștientizare a publicului tânăr în ceea ce privește fake news, siguranța pe internet sau prevenția consumului de droguri. Astăzi ne-am alăturat acestei misiuni, plecând de la o problemă reală, aceea a numărului mare de tineri, victime în accidente rutiere. Campania se va derula în 6 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle: Shopping City Ploiești, Shopping City Satu Mare, Promenada Craiova, Brăila Mall, Shopping City Piatra-Neamț, Shopping City Timișoara”, a declarat Roxana Baias, Group Head of Marketing, NEPI Rockcastle.

„Siguranța rutieră este o responsabilitate comună, iar educația poate salva vieți. Prin campania Viața e a ta, ne dorim să oferim tinerilor instrumentele necesare pentru a deveni mai conștienți și mai pregătiți în trafic,” susține Titi Aur, fondator Academia Titi Aur.

Proiectul este susținut de NEPI Rockcastle, alături de partenerii strategici Castrol, Eazy Asigurări, Textar, Hyundai, SuperSpeed și ATRIS.

Mai multe detalii despre eveniment pot fi găsite pe paginile de social media ale Academiei Titi Aur, precum și site-ul oficial Shopping City Satu Mare.

Cele mai recente știri

To Top