Business

Investiții de 3 milioane EUR propulsează Sarom Packaging pe noi piețe europene cu o colecție unică de sticle pentru producătorii de vin

Producătorul românesc Sarom Packaging anunță lansarea unei colecții de sticle de vin destinată brandurilor cu intenții de diferențiere în zona premium. Este prima inițiativă de gen de pe piața europeană care vine din partea unui producător de ambalaje de sticlă din România.

Investițiile făcute în ultimii doi ani de activitate de către Sarom Packagingunul dintre cei mai importanți producători locali și regionali de ambalaje de sticlă – se ridică la 3 milioane de euro, fiind direcționate către partea de cercetare & dezvoltare, achiziție de echipamente și drepturi de proprietate intelectuală, extinderea echipei și a capacității de stocare.

Sunt investiții strategice care au culminat cu elaborarea unei colecții cu 10 modele de sticle de vin în contextul în care peste 80% dintre jucătorii de pe piața de vin îmbuteliat folosesc ambalajele de sticlă standard. Danube Wine Collection este răspunsul premium al Sarom Packaging la tendința de standardizare din industrie.

„Asta face ca eforturile de diferențiere în piață sau dorințele de mutare a brandului în zona premium să fie dificil de abordat. Și vorbim despre vinuri, un domeniu unde dorința de marcare a originii și identității produsului este una foarte puternică și frecvent întâlnită”, explică Jacques-Edouard Săvoiu, CEO Sarom.

Danube Wine Collection este rezultatul fuziunii unice și fascinante între sofisticarea urbanului și seninătatea și firescul naturii, sub numele fluviului emblematic al Europei. De-a lungul secolelor, Dunărea a fost martoră la diversitatea frumuseții acestui continent, aducându-i amprenta civilizației umane atrase de malurile sale bogate. Liniile sticlelor de vin din noua colecție Sarom armonizează toate aceste elemente cu un rezultat spectaculos și elegant.

„Prin această colecție de rafinament încercăm să facem sticla de specialitate mult mai accesibilă unui spectru cât mai larg de clienți, inclusiv producătorilor mai mici de vin care, poate, nu dispun de bugete mari, însă au dorințe de poziționare înspre zona premium. Din informațiile noastre, este prima inițiativă de acest gen a unui producător de sticlă din Romania. La nivel de tipologie de clienți, ne adresăm, în special, celor care se identifică drept „challengers” în piața sau categoria lor, branduri curajoase care își doresc o imagine pe măsură.”Jacques-Edouard Săvoiu, CEO Sarom.

STICLE DE VIN CU PERSONALITATE ȘI DURABILITATE

Cele 10 modele de sticle care compun noua colecție Sarom Packaging poartă nume de localități de pe malurile Dunării – Tulcea, Viena, Ulm, Linz etc. – și siluete care îmbină pasiunea orașelor cu blândețea peisajelor, în linii simple și unghiuri neașteptate.

Din punct de vedere tehnic, Danube Wine Collection se remarcă prin patru arii de beneficii:

Design inovator: modelele derivă din clasicul sticlelor de vin – ceea ce le face ușor de recunoscut și de asociat cu un anumit tip de băutură – însă toate au elemente noi, surprinzătoare și flatante pentru produsul pe care îl îmbuteliază.

Hi-Fi Glass® – un nivel extra de calitate pe care îl promite colecția prin testele adiționale cărora le este supusă în procesul de fabricare. Această intervenție are ca rezultat un risc minim de defecte în producția sticlelor și un finisaj de excepție.

Eco-Empowering – sticlele sunt mai ușoare decât cele în varianta standard, raportate la dimensiunea lor, ceea ce se traduce într-un consum mai scăzut de energie în producerea lor și, în consecință, cu o amprentă de carbon redusă.  De asemenea, noile ambalaje sunt complet reciclabile, ca orice sticlă.

Contribuția Danube Wine Collection la protecția mediului nu se oprește aici: un procent din prețul fiecărei sticle vândute este direcționat către un ONG care are ca obiect de activitate conservarea Deltei Dunării.

Caracterul Affordable Premium este, poate, argumentul cel mai solid pentru această colecție. Noile produse sunt disponibile sub cel mai bun raport calitate-preț din acest segment de piață, facilitând achiziția de sticlă premium mai ales producătorilor mici și medii.

„De asemenea, am decis să reducem cantitatea minimă necesară pentru o comandă pentru a ridica o altă barieră semnificativă de care se lovea această categorie de producători”¸ subliniază – Jacques-Edouard Săvoiu, CEO Sarom.

Modelele din Danube Wine Collection sunt disponibile în trei nuanțe: Licorice® (cea mai închisă, pentru cea mai înaltă protecție împotriva luminii); Pure Flint® (cea mai deschisă, conferind sticlei cel mai înalt grad de transparență, perfectă pentru vinuri care mizează pe un aspect complex); Vintage Flint® (nuanța de mijloc, garanție a sustenabilității prin procentul însemnat de sticlă reciclată pe care îl conține).

O COLECȚIE CU IMPACT NOTABIL ÎN CIFRA DE AFACERI

Danube Collection este rezultatul unui proces de creație, design și producție care a durat mai mult de un an de zile, desfășurat de o echipă multinațională și coordonat de la sediul central al Sarom Packaging, din România.

Investiția inițială în dezvoltarea colecției a fost de aproximativ 500.000 de euro, iar reprezentanții companiei estimează un plus de 5-6 milioane de euro adăugat de noile produse la cifra de afaceri în primii doi ani de la lansare.

Aceste estimări sunt susținute de orientarea Danube Wine Collection către piața europeană, în principal. Printre țările vizate, cu preponderență, pentru desfacerea și promovarea noilor sticle de vin se numără Austria, Germania, Spania, Italia, Franța, Grecia.

Colecția Danube este prima inițiativă de acest gen a Sarom Packaging, însă compania plănuiește și alte lansări, destinate și altor tipologii de producători de băuturi.

Cele mai recente știri

To Top