Analize

ANALIZĂ. ClickBrainiacs, rezultate remarcabile pentru partenerii lor în campaniile de Black Friday

Sorin Vilcea, manager și fondator ClickBrainiacs

Într-o piață din ce în ce mai competititvă în care tot mai multe agenții locale raportează milioane de bugete investite și miliarde de vânzări în ultimul trimestru, o echipă curajoasă de brainiaci obține rezultate remarcabile pentru partenerii lor de business în perioada campaniilor de BlackFriday.

Clickbrainiacs este o agenție de marketing online fondată în 2017, în care specialiștii îmbină experiența lor cu puterea tehnologiei și cu cea a inteligenței artificiale pentru a dezvolta proiecte online bazate pe rezultate în business.

Comparând intervalul 08-17 noiembrie 2025 cu aceeași perioadă din luna anterioară, interval în care un eșantion reprezentativ pentru clienții noștri a desfășurat campanii de BlackFriday, am obținut următoarele rezultate pentru aceștia :

Altfel spus, am observat, în medie, următoarele modificări în conturile acestora:

  • Crestere cu 166% vizitatorilor proveniți din paid ads;
  • Crestere CPC cu 37% datorită bugetelor mari investite de competitie și a bugetelor asociate campaniilor electorale investite în zona de ads;
  • ROAS-ul (profitabilitatea medie) a crescut cu 143% de la 7.61 la 18.5;
  • Numărul de comenzi a crescut cu 216%;
  • Valoarea vânzărilor a crescut direct proporțional cu numărul comenzilor, respectiv cu 262%;
  • AOV (AVG ORDER VALUE) a crescut cu 15%;

În același timp, pe acest fundal, pentru proiectele care au inclus și SEO în strategia de marketing online, am observat o creștere organică semnificativă, astfel:

  • Numărul de vizitatori a crescut cu aprox 130%;
  • Numărul de comenzi a crescut cu 328%;
  • Valoarea vanzarilor a crescut cu 345%;

În mod cert, în anumite perioade cheie pentru comerțul online Google Organic Search se alătură cu succes campaniilor Google de tip paid, de aceea este foarte important ca aceste perioade să fie pregătite pe zona organică încă cu câteva luni înainte pentru a beneficia de un retur optim în perioadele de creștere accelerată a cererii.

O astfel de perioadă tocmai s-a încheiat pentru ca o alta să înceapă în curând. Specialiștii noștri vor folosi toate datele pe care le-au strâns din perioada extinsă de BlackFriday astfel încât să fie pregătiți să propună campanii țintite în perioada sărbătorilor de iarnă.

Pregătirea continuă și adaptabilitatea sunt parte din felul nostru de a funcționa și suntem bucuroși să închidem anul 2024 pe un trend de creștere pentru clienții noștri, creștere planificată și pregătită în cele mai mici detalii.

Cele mai recente știri

To Top