Familia Ungureanu, fondatorii fabricii de detergent ECLAR FACTORY RO din Băilești, județul Dolj, anunță o nouă etapă de dezvoltare strategică, după ce a înregistrat o cifră de afaceri de peste 3,3 milioane de euro (16.5 milioane RON) în 2024. Compania părăsește modelul de producție pentru un alt brand și investește peste 50.000 euro în digitalizare, lansându-și propriul magazin online, www.familiaeclar.ro, pentru a vinde detergentul exclusiv sub marca ECLAR, începând cu luna martie a anului 2025.
Această mișcare strategică marchează o reinventare a business-ului pornit în 2019. Până în prezent, ECLAR FACTORY RO a activat timp de patru ani ca producător pentru o altă marcă cu vânzare online, colaborare care a contribuit semnificativ la creșterea exponențială a cifrei de afaceri a companiei. Odată cu încheierea acestui parteneriat comercial, familia Ungureanu a decis să preia controlul complet asupra distribuției și vânzării produselor sale.
„Am început acest drum în urmă cu opt ani, cu dorința de a oferi produse de curățenie de o calitate superioară, comparabile cu standardele internaționale. Suntem primii producători de detergent gel pe bază de bicarbonat de sodiu, din România, iar în momentul în care am început noi producția piața era ticsită de detergentul pudră”, declară Ramona Ungureanu, administrator ECLAR Factory RO SRL.
„Acum, suntem încântați să lucrăm direct cu clienții noștri prin intermediul platformei online www.familiaeclar.ro și să le oferim produsele cu care i-am obșinuit, la calitate înaltă, sub brandul ECLAR. Mai mult decât atât, anul acesta avem în plan lansarea unor produse noi, inovatoare, ” continuă Ramona Ungureanu.
Decizia de a trece la vânzarea directă este susținută de o piață a detergentului de rufe din România în continuă creștere, caracterizată de o cerere constantă pentru produse eficiente și accesibile. Se estimează că piața produselor de curățenie din România valorează milioane de euro anual, cu o tendință de creștere de 3-5%, de la an la an.
Pentru a susține această nouă direcție, familia Ungureanu a planificat investiții semnificative în extinderea și optimizarea platformei online și în cercetare și dezvoltare pentru a continua inovația rețetei detergentului ECLAR. Compania, care are în prezent o echipă de 28 de angajați, își propune să mențină standardele înalte de calitate și să își consolideze poziția pe piața detergentului din România, fără a exclude posibilitatea extinderii pe piețele externe în viitor.
