Tehnologie

Aplicaţia TweetDeck este redenumită X Pro şi devine plătită. Un abonament în SUA costă 84 de dolari pe an

Foto: iStock

Aplicaţia TweetDeck a devenit o aplicaţie plătită, iar utilizatorii platformei X – fosta Twitter – sunt redirecţionaţi către o ofertă a unui abonament atunci când încearcă să o acceseze, relatează AFP.

X anunţa în iulie că rezervă pentru conturile ”verificate” această aplicaţie, care permite urmărirea pe coloane, pe o pagină de Internet, a activităţii conturilor urmărite, a mesajelor private, a listelor de conturi, a tweet-urilor care conţin anumite cuvinte, între altele.

Această aplicaţie este foarte folosită de către cei care supraveghează pe Twitter, din cauza simplităţii acesteia.

Ea a fost creată de către dezvoltatori independenţi ai Twitter şi a fost cumpărată de către grupul american în 2011 cu 40 de milioane de dolari, estima presa de specialitate.

Pentru a o folosi este necesar să deţii un abonament X Pro, care permite afişarea faimoasei buline albastre.

În Statele Unite, acest serviciu este oferit în shimbul sumei de 84 de dolari pe an.

X a fost cumpărată de către miliardarul Elon Musk în octombrie,

De atunci, miliardarul şi-a multiplicat iniţiativele prin care vrea să-i crească rentabilitatea, începând cu o reducere drastică a personalului, iar apoi căutând mijloace prin care să-i facă pe utilizatori să plătească.

Amploarea pierderilor, din cauza plecării agenţilor de publicitate, se află în centrul unor speculaţii, după ce întreprinderea a fost scoasă de pe Bursa din New York.

”Suntem destul de aproape de echilibru”, anunţa, la 10 august, la postul american CNBC fosta directoare generală Linda Yaccarino.

Cele mai recente știri

To Top