Discounturile semnificative la orice, de la produsele de frumuseţe la jucării şi electronice, i-au determinat pe cumpărătorii din SUA să facă achiziţii semnificative pentru Crăciun, astfel încât vânzările online de „Cyber Monday” au atins nivelul record de 12,4 miliarde de dolari, arată datele publicate marţi de Adobe Analytics, transmite Reuters.
Cheltuielile consumatorilor online au urcat luni cu 9,6%, de la 11,3 miliarde de dolari în 2022, depăşind previziunile iniţiale ale Adobe, ce indicau un avans de 6,1%, la 12 miliarde de dolari.
În cea mai mare zi de cumpărături online din SUA, Cyber Monday, anul acesta s-au înregistrat discounturi de 31% la produse electronice şi de 23% la îmbrăcăminte, conform Adobe.
Celebrele jucării Wheels, PlayStation 5 şi ceasurile inteligente au fost printre articolele cele mai căutate, alături de bijuterii, produse de îngrijire personală şi mobilă.
Cumpărătorii au beneficiat de serviciile BNPL (cumpără acum, plăteşti mai târziu), evitând astfel comisioanele şi dobânzile suplimentare de la cardurile de credit.
De Cyber Monday au fost efectuate achiziţii record, de 940 milioane de dolari, prin BNPL, un avans de 42,5% faţă de 2022.