”Hidroelectrica va emite facturile aferente lunii august 2022 începând cu săptămâna 27-31 martie. Momentan compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme”, au transmis reprezentanții companiei.
„Apelăm la înțelegere din partea clienților noștri și îi încurajăm să ne semnaleze eventualele neconformități constatate pentru a le putea remedia. Pentru sesizări legate de sold, am înființat special adresa de e-mail [email protected]„, se mai arată pe pagina de Facebook Hidroelectrica.
„Dorim să vă aducem totodată la cunoștință că, odată cu implementarea noului soft de facturare, au fost actualizate codurile locurilor de consum, acestea urmând a se regăsi înscrise pe facturile viitoare. Pentru a facilita această tranziție, în următoarele luni puteți transmite indexul autocitit folosind oricare din cele două coduri (cel vechi sau cel nou)”, a transmis Hidroelectrica luna trecută.
Hidroelectrica are în prezent peste 500.000 de clienţi.
Compania a anunțat la începutul anului că restanțierii pot opta pentru eșalonarea sumelor, pe o perioadă de șase luni.
Facturile Hidroelectrica pot fi plătite într-un interval destul de larg, de 45 de zile în cazul clienților casnici, respectiv de 30 de zile în cazul consumatorilor non-casnici, perioade pentru care nu sunt percepute penalități.