Business

Sellerii români din marketplace-ul eMAG au exportat 5 milioane de produse în Ungaria şi 3, 3 milioane în Bulgaria

ei 5.000 de antreprenori români activi în programul cross-border eMAG Marketplace au realizat exporturi de peste 5 milioane de produse în Ungaria, iar în Bulgaria 3,3 milioane în prima jumătate a acestui an, conform unui comunicat de presă.

Potrivit sursei citate, extinderea rapidă a ofertei de produse în cele două ţări a fost accelerată datorită programului Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border lansat recent, prin intermediul căruia sellerii pot livra produsele direct din depozitul din România, în Ungaria şi Bulgaria, la aceleaşi costuri. În numai o lună din momentul lansării, un sfert dintre sellerii care erau înscrişi în program s-au extins atât în Ungaria cât şi în Bulgaria şi au intrat în cele două ţări.

Sellerii români care sunt activi cross-border vând preponderent produse din categoriile electro-IT, home & deco, produse DIY, consumabile, jucării, auto, fashion şi sport. În Ungaria, la fel ca în România, peste 50% dintre produsele exportate de selleri sunt comandate cu livrare la easybox.

„Programul nostru cross-border poate deschide rapid o nouă piaţă pentru orice seller român din Marketplace, iar cu FBE cross-border au soluţia prin care îşi pot exporta produsele într-un mod mai avantajos decât cu orice soluţie proprie de depozitare şi gestionare a stocurilor internaţionale. Un antreprenor român care vrea să se dezvolte în regiune ar trebui să investească în cel puţin nouă tipuri de operaţiuni suplimentare activităţii curente pentru a putea vinde la nivel regional: de la costurile cu tehnologia de management a stocurilor şi soluţiile de curierat, până la cele legate de riscurile valutare, de traduceri sau de resursele umane necesare vânzării în alte ţări, acum aceste operaţiuni sunt gestionate toate prin intermediul soluţiei noastre cross-border. Faptul că un sfert dintre sellerii care foloseau local FBE şi-au listat local produse şi în Ungaria şi Bulgaria în prima lună de la extinderea cross-border internaţional ne arată că soluţia este utilă, iar beneficiile sale sunt clare pentru antreprenorii din Marketplace”, a declarat Stejara Pircan, senior VP eMAG.

Produsele listate de sellerii români în eMAG Ungaria şi Bulgaria beneficiază de traducerea în cele două limbi, fără costuri suplimentare, dar şi de conversia automată a preţurilor în monedele locale. Mai mult, stocurile pentru toate ţările în care sunt activi sunt uşor de gestionat, prin sincronizare automată.

Înfiinţată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online care a dezvoltat un ecosistem regional bazat pe tehnologie, în România, Ungaria şi Bulgaria cu obiectivul de a ajuta clienţii din întreaga regiune să economisească timp şi bani. Clienţii din România ai platformei beneficiază de servicii cum ar fi aplicaţia mobilă, livrare rapidă la easybox, abonamentul cu livrare gratuită Genius în patru aplicaţii de comerţ electronic (eMAG, Tazz, Fashion Days, Freshful), 30 de zile timp de retur, rambursare rapidă prin Instant Money Back, deschiderea pachetului la livrare, servicii flexibile de plată din contul eMAG/MyWallet, şi aplicaţia de mobil.

Cu ajutorul eMAG Marketplace, antreprenorii români care vând pe platformă au la dispoziţie de programe şi instrumente care îi ajută să îşi scaleze business-ul în Europa Centrală şi de Est: eMAG Ads, cross-border, Fulfilment, aplicaţia mobilă etc.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cele mai recente știri

To Top