Actualitate

Conferința națională România Inteligentă „Viitorul plicului în era digitală – Relevanța și importanța comunicării tradiționale într-o lume tehnologizată”

10 ore de evenimente dedicate celui mai important serviciu public din România, incluzând conferința națională „Viitorul plicului în era digitală – Relevanța și importanța comunicării tradiționale într-o lume tehnologizată” și evenimentul „Fii poștaș pentru o zi”

Programul de 10 ore dedicat celui mai important serviciu public din România, organizat pe 9 octombrie de „Ziua Mondială a Poștei”, va oferi participanților o experiență captivantă, îmbinând tradiția cu inovația. Evenimentul include o conferință despre rolul plicului în era digitală, Treasure Hunt și vizite la obiective istorice și moderne.

Conferința națională România Inteligentă „Viitorul plicului în era digitală – Relevanța și importanța comunicării tradiționale într-o lume tehnologizată” se va desfășura miercuri, 9 octombrie 2024, la Centrul de conferințe Antena 3 CNN, București începând cu ora 09:00.

Conferința este organizată de postul de televiziune Antena 3 CNN, parte a Intact Media Group și completează seria conferințelor ale platformei de comunicare ”România Inteligentă”. Conferința va fi moderată de Adrian Ursu și va fi transmisă integral live pe site-urile antena3.ro, jurnalul.ro și pe paginile de Facebook ale Antenei 3 CNN și Jurnalul iar tronsoane ale dezbaterii vor fi preluate Live pe postul TV Antena 3 CNN.

Conferința se va axa pe relevanța plicului poștal în contextul digitalizării, provocările asociate serviciilor electronice și modernizarea Poștei Române, subliniind importanța comunicării tradiționale într-o lume din ce în ce mai digitalizată. Evenimentul face parte din campania „Keep Me Posted EU”, inițiată de PostEurop și partenerii săi, având ca scop adaptarea serviciilor poștale la noile realități digitale, păstrând însă tradițiile esențiale.

Subiectele abordate vor include:

  • Cât de relevant este plicul poștal?
  • Digitalizarea vs. Siguranța
  • Vulnerabilitățile serviciilor electronice
  • Evoluții și competiție pe piața serviciilor de expediție
  • Poștașul rămâne prietenul milioanelor de români
  • Cum ajunge corespondența la persoanele fără acces la internet sau la cele cu dizabilități?
  • Pe fondul trecerii furnizorilor la comunicarea online și a scăderii volumului de corespondență clasică, apar zone unde volumul este extrem de mic. Cine și cum va asigura livrarea în aceste zone, devenind nerentabile economic?
  • Codul fiscal cere ca factura să aibă anumite elemente obligatorii. Considerați că un mesaj informativ cu valoarea serviciilor este conform? Cum se asigură Protecția Consumatorilor că acest drept este respectat?
  • Comnetarii pe baza datelor despre consumul de corespondență prin scrisori în România (care este mult sub media europeană)

Speakeri invitați:

  • Bogdan-Gruia Ivan, Ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării
  • Florin Valentin Ștefan, Director General Poșta Română
  • Gabriel Bulumac, Director Departament Clienti Si Vanzari (CCO) C.N. Poșta Romana
  • Dr. Botond Szebeny, Secretary General of PostEurop
  • Masahiko Metoki Director General Uniunea Poștală Universală
  • Paul Silviu Anghel, Director General Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor
  • Daniel Baciu, Preşedinte Casa Naţională de Pensii Publice
  • Mihnea Răducu, Ambasador Postrcrossing România
  • Corinne Gonin, PLS RoW Business Development Director Qadient
  • Victor Matei, Business Development Manager Canon CEE
  • Liviu Anghel, Deputy General Manager Inform Lykos
  • Doru Vîjiianu, Director general, Zipper România
  • Silvius Neagu, Director Easy Print Services
  • Liviu Vintilă, Director Comercial GPV România

Evenimentul „Fii poștaș pentru o zi” este dedicat copiilor cu vârste între 10 și 14 ani și include un Treasure Hunt captivant în Centru Vechi București, urmat de vizite la Muzeul Recordurilor Românești® și Fabrica de Timbre, oferind o experiență interactivă în universul poștal și al timbrelor.

Echipele vor trebui să îndeplinească sarcini interactive pentru a obține indicii care să le ghideze către următoarele obiective. Activitățile vor include crearea și livrarea de „scrisori de recunoștință”, descifrarea codurilor poștale, identificarea coletelor și distribuirea corespondenței. Cele mai bune echipe vor fi premiate, iar toți participanții vor primi diplome și alte recompense.

După Treasure Hunt, participanții vor vizita Muzeul Recordurilor Românești®, unde vor descoperi colecții unice de timbre și obiecte poștale, precum și Fabrica de Timbre, unde vor asista la procesul fascinant de producție al timbrelor.

Cele mai recente știri

To Top