Tehnologie

Companiile de furnizare ale PPC în România lucrează la noile versiuni de site şi aplicaţie mobilă

Foto: iStock

Site-ul enel.ro şi aplicaţia MyEnel vor deveni indisponibile începând cu data de 9 aprilie, ca urmare a pregătirii trecerii la noul site şi la noua aplicaţie mobilă.

Potrivit unui comunicat al PPC, începând cu 10 aprilie, cei care accesează vechiul site vor fi redirecţionaţi către www.ppcenergy.ro. De asemenea, începând cu 10 aprilie, clienţii vor putea accesa noua aplicaţie web myPPC la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android şi iOS vor putea descărca noua aplicaţie myPPC în zilele următoare.

În plus, de la aceeaşi dată, noile adrese de e-mail pentru clienţi vor fi [email protected], pentru clienţii PPC Energie Muntenia, respectiv [email protected], pentru clienţii PPC Energie.

Numărul de telefon al serviciului de relaţii cu clienţii rămâne neschimbat.

Le fel ca până acum, plăţile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar. Pentru clienţii care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self-pay, amplasate în magazinele PPC Energie din Bucureşti şi zece judeţe (Arad, Caraş-Severin, Călăraşi, Constanţa, Giurgiu, Hunedoara, Ialomiţa, Ilfov, Timiş şi Tulcea), precum şi în reţelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland şi în alte magazine alimentare.

Cele mai recente știri

To Top