La doar două săptămâni după ce a anunţat că chatbot-ul Grok va deveni una dintre facilităţile conturilor Premium, X, fostă Twitter, a început deja să ofere utilizatorilor acces la acesta.
X s-a mişcat foarte repede, cel puţin pentru o companie cu atât de puţini angajaţi, şi a început deja să ofere acces la noul chatbot Grok dezvoltat de xAI abonaţilor.
Astfel, utilizatorii X care plătesc 16 dolari (sau 22 de dolari în aplicaţia mobilă) pentru un abonament Premium Plus au sau vor avea foarte curând acces la chatbot-ul Grok.
Grok este antrenat, printre altele, pe baza cantităţii enorme de date generate de utilizatorii X şi, spre deosebire de ceilalţi chatbot, este ceva mai „libertin” în exprimare.
Utilizatorii reţelei sociale au postat deja exemple ale unor răspunsuri date de Grok. Chatbot-ul lui Elon Musk încearcă frecvent să pară amuzant, neferindu-se să ofere răspunsuri acide, pe care unii ar putea chiar să le considere ofensatoare.
Mutarea X vine, poate fără a fi vorba de o coincidenţă, la doar două zile după ce Google a prezentat Gemini, AI-ul despre care spune că este superior lui GPT-4.