Actualitate

Hungarian-Romanian Food & Drink B2B Event la Fork Ana Tower: un succes pentru colaborarea agroalimentară între Ungaria și România

Joi, 26 septembrie 2024, la prestigiosul restaurant Fork Ana Tower din București, a avut loc cel de-al doilea eveniment B2B dedicat industriei alimentare și băuturilor, organizat de Centrul de Marketing Agricol (AMC) în colaborare cu Ambasada Ungariei, , care are ca scop promovarea exporturilor alimentare ungurești și întărirea relațiilor comerciale româno-ungare. Evenimentul a reunit 14 producători unguri de alimente și băuturi, care și-au prezentat produsele celor aproximativ 50 de importatori, distribuitori și antreprenori din sectorul HoReCa din România.

Evenimentul din București, parte din seria de 20 de întâlniri internaționale de networking organizate de AMC, a deschis noi oportunități de colaborare, generând contacte valoroase și negocieri promițătoare între participanți.

Programul Hungarian Food Business, lansat în 2021, include toate instrumentele de promovare a exporturilor gestionate de AMC și își propune să sprijine dezvoltarea piețelor externe pentru produsele alimentare ungurești. În cadrul acestui program, AMC organizează anual 8-10 pavilioane ungurești la expoziții alimentare internaționale și 10-12 evenimente B2B. De asemenea, AMC administrează platforma digitală Hungarian Food Business Catalogue, un catalog și o platformă de networking online, care facilitează contactul direct între companiile ungurești și importatorii internaționali.

Până în prezent, peste 220 de companii și aproape 2000 de produse au fost înregistrate în acest catalog digital, fiind o resursă valoroasă pentru companiile ungurești care își doresc să-și extindă prezența internațională.

Pentru mai multe informații, vizitați: www.hungarianfoodexport.com.

Cele mai recente știri

To Top