Compania Ferrari a anunţat că profitul din trimestrul al treilea a crescut cu 46% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajunâng la 1,54 de miliarde de euro, clienţii bogaţi preferând în continuare personalizarea maşinilor.
Astfel, producătorul de autovehicule se aşteaptă acum la un venit de 5,9 miliarde de euro în anul 2023, cu o marjă de profit de cel puţin 26,5%.
Benedetto Vigna, CEO-ul Ferrari, a declarat că preferinţa consumatorilor pentru personalizarea opţiunilor a împins în sus veniturile companiei.
În ultimii ani, Ferrari şi-a extins foarte mult lista de opţiuni pe care o oferă clienţilor săi, fiind vorba de o paletă largă de culori exterioare şi interioare, respectiv detalii pentru interiorul maşinii. Aceste opţiuni pot adăuga multe mii de euro în costul autovehiculului.
Compania a livrat 3.459 de maşini în al treilea trimestru al anului, o creştere de 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.