Paralela45 lansează noul său logo în luna mai, o reprezentare vizuală care simbolizează conexiunea dintre tradiție în turism și modernism, prin care țintește atragerea noii generații de călători, un public dinamic și inovator, care pune accent pe experiențe. Prin campania “Știu ai tăi ce știu”, lansată concomitent cu noua identitate vizuală, Paralela45 punctează beneficiile reale ale călătoriilor organizate de o agenție de turism cu experiență și tradiție.
Numele și logo-ul agenției au fost alese la sugestia unui artist plastic în anul înființării agenției de turism, 1990, care a recomandat alăturarea unei cifre, pentru impact vizual, și au devenit, în timp, un simbol al încrederii în brand și al familiarității pentru turiști.
„Noua identitate vizuală, un pas natural în evoluția noastră, păstrează valorile fundamentale ale Paralela45 în timp ce adaugă un aspect fresh și dinamic, adaptat cerințelor pieței. Dorim să inspire pentru un public mai larg ceea ce suntem, partenerul de încredere pentru realizarea vacanțelor pe care și le doresc”, declară Ioana Burcea, Head of Business Innovation la Paralela45
În noua direcție de comunicare Paralela45 pune accent pe informarea publicului despre beneficiile călătoriilor organizate de o agenție de turism cu tradiție, de la consultanța de specialitate și personalizată, suport pe toată durata călătoriei, siguranță și asistență în caz de urgență la tarife preferențiale, asigurarea călătoriilor.
Spotul campaniei „Știu ai tăi de știu” prezintă experiența de vacanță a unui cuplu care a cumpărat un sejur în Tenerife de la agenția de turism în oglindă cu experiența unui cuplu din noua generație de călători, care și-a alcătuit singur vacanța.
“Într-o lume în continuă mișcare, planificarea unei călătorii devine tot mai complexă, iar alegerea unei agenții de turism profesioniste poate face diferența dintre o experiență memorabilă și una marcată de stresul organizării și derulării acesteia.
Obișnuim să spunem că așa cum avem medicul nostru, avocatul nostru, contabilul nostru, e bine să avem și agentul nostru de turism, un consultant dedicat care ne cunoaște preferințele, care este la un telefon sau un mesaj distanță în orice moment. Este asistentul tău personal în materie de călătorii”, declară Ioana Burcea
Cu o experiență de 35 de ani în turism, Paralela45 este turoperator consacrat de vacanţe cu zbor charter, vacanțe exotice, vacanțe în România, circuite culturale şi istorice pe toate continentele, vacanţe tailor made, programe de business travel, programe personalizate și luxury de incoming. Rețeaua Paralela45 are acoperire națională, cu un număr de aproape 50 de agenții stradale. La acestea se adaugă agenția online și agentul virtual de turism Ioana, care preia cererile turiștilor în afara programului de lucru al consultanților.
La jumătatea lunii mai au fost semnate documentele premergătoare fuziunii cu a doua cea mai mare agenție de turism din Polonia, Rainbow Tours. Fuziunea se realizează în anul în care ambele aniversează 35 de ani de activitate și duce la crearea unui operator de turism mai puternic, care va oferi românilor variante diversificate de vacanțe, de la sejururi exotice pe zbor charter în destinații în premieră pentru România la circuite turistice într-un concept “explore & relax”, iar polonezilor, programe pentru petrecerea timpului în România.
Paralela45 are peste 220 de angajați, majoritatea cu o vechime de peste 20 de ani și a încheiat 2024 cu un rulaj de 70 de milioane de euro.
